Δήμος Ερμούπολης

Δήμος

Εκτύπωση

Η τύχη του Σταθμού Αυτοκινήτων

την .

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 2 Φεβρουαρίου 2009, συζητήθηκε η μετατροπή της Δημοτικής Επιχείρησης Τουριστικής Ανάπτυξης Ερμούπολης σε Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρία. Σύμφωνα με την οικονομοτεχνική μελέτη της μετατροπής, η δημοτική ανώνυμη εταιρία θα αναλάμβανε, μεταξύ άλλων, την εκμετάλλευση του πολυόρωφου σταθμού αυτοκινήτων στο ΙΚΑ.

Στη μελέτη υπήρχε εκτενής ανάλυση του τρόπου λειτουργίας του σταθμού αυτοκινήτων, πάντα κάτω από το πρίσμα της εκμετάλλευσης από μία δημοτική επιχείρηση. Μίας εκμετάλλευσης που με οικονομοτεχνική ακρίβεια θα οδηγούσε στη ζημιογόνο διαχείριση του σταθμού και στη διάλυση της ανώνυμης εταιρίας, μετά από 3-4 χρόνια.

Είκοσι και μία μέρες αργότερα, στη συνεδρίαση της 23ης Φεβρουαρίου 2009, η δημοτική αρχή επανήλθε στο θέμα προτείνοντας την ανάθεση της εκμετάλλευσης του σταθμού αυτοκινήτων σε ιδιώτη, ανατρέποντας ολόκληρη τη μελέτη που είχε παρουσιαστεί στο περασμένο δημοτικό συμβούλιο. Αυτό το "πυροτέχνημα" αποτελεί ουσιαστικά αποδοχή της κριτικής που είχε προηγηθεί από τον υπογράφοντα, περί προβληματικής βιωσιμότητας του σταθμού αυτοκινήτων. Είναι λυπηρό, ζητήματα διαχείρισης του σταθμού αυτοκινήτων, που έπρεπε να είχαν λυθεί πριν ακόμα ξεκινήσει η κατασκευή του, τέθηκαν εκ των υστέρων και έριξαν στο κάλαθο των αχρήστων τη μελέτη που κόστισε στο δήμο μερικές χιλιάδες ευρώ.

Εκτύπωση

Ανεφάρμοστη ( ; ) μελέτη

την .

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Η "Τεχνική Έκθεση Τροποποίησης Κυκλοφοριακής Μελέτης" συντάχθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ερμούπολης, για την ουσιαστική αξιολόγηση των ενστάσεων επί των νέων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, μετά από πίεση των πολιτών. Η τεχνική έκθεση και ο τροποποιημένος κανονισμός κυκλοφορίας παρουσιάστηκαν στη δημαρχιακή επιτροπή κατά τη συνεδρίαση της 10ης Μαρτίου 2009, οπότε και εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία. Ο υπογράφων μειοψήφησε στη συγκεκριμένη συνεδρίαση.

Σε αυτή την έκθεση, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ερμούπολης διατυπώνει, προς τιμή της, μεγάλες αλήθειες για το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Σε αυτό το σημείο αξίζουν συγχαρητήρια στα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Πιο συγκεκριμένα, η Τεχνική Υπηρεσία διαπιστώνει ότι. . .

Εκτύπωση

Ποιός πληρώνει το σφαγείο ;

την .

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Στο φύλλο του Λόγου των Κυκλάδων της 12ης Φεβρουαρίου 2009, στην 4η σελίδα, η δημοσιογράφος που επιμελείται τη στήλη «Ευγενώς – Αγενώς», παίρνει θέση για τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο για την αναπροσαρμογή των τελών του διαδημοτικού σφαγείου.

Αν και το σχόλιο της δημοσιογράφου έρχεται με καθυστέρηση δύο μηνών, καθώς το θέμα έχει συζητηθεί στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 11.12.2008 (!), δεν μπορώ το αφήσω αναπάντητο...

Εκτύπωση

Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

την .

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Συμμετοχή δημοτών

Ιδιαίτερα θετική είναι η παρουσία του κόσμου στη συζήτηση του κυκλοφοριακού. Η συμμετοχή του κοινού στις συζητήσεις κάθε φορέα εξουσίας, εξασφαλίζει τον έλεγχο των αποφάσεων και την απαιτούμενη κοινωνική συναίνεση.

Το κυκλοφοριακό αναδυκνείεται στο μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης, το οποίο η δημοτική αρχή έχει αποτύχει να ρυθμίσει.

Εκτύπωση

Τροποποίηση Όρων Λειτουργίας Μουσικής

την .

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Για μια ακόμα φορά η δημοτική αρχή αποδείχθηκε ανίκανη να τηρήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Συζητάμε ένα θέμα αρκετά σοβαρό, όπως φαίνεται και από τον αριθμό των δημοτών που έχουν έλθει να παρακολουθήσουν τη συνεδρίαση, και η γνωμάτευση του νομικού συμβούλου επί του θέματος εκδόθηκε αιφνιδιαστικά λίγες ώρες πριν τη συνεδρίαση.

Αντιπαρέρχομαι την προχειρότητα με την οποία εισάγετε το θέμα προς συζήτηση και έρχομαι στην ουσία του ζητήματος. Ο Δήμος οφείλει να στηρίζει την επιχειρηματικότητα με στόχο την οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία των δημοτών. Να θυμίσω ότι το επιχειρησιακό σχέδιο για το Δήμο Ερμούπολης που είχε παρουσιάσει η παράταξή μας, έθετε προβάδισμα στην προώθηση του τριτογενούς τομέα της οικονομίας, στον οποίο συμπεριλαμβάνονται οι τουριστικές επιχειρήσεις.