Απόψεις

Εκτύπωση

Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης

την .

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Έναν ολόκληρο χρόνο παρέμεινε διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.gipapamanolis.gr η δημοσκόπηση προς αναζήτηση της λύσης του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Ούτε 10, ούτε 20, ούτε 100 αλλά 1237 επισκέπτες του ιστοτόπου ψήφισαν και κατέθεσαν τη γνώμη τους για τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Ευχαριστώ όλους τους ψηφοφόρους και ανακοινώνω το κλείσιμο της συγκεκριμένης δημοσκόπησης. Αν και το κυκλοφοριακό πρόβλημα παραμένει επίκαιρο, οι διαθέσιμες επιλογές της δημοσκόπησης απαξιώθηκαν με την πάροδο του χρόνου. Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που προτάθηκαν από τη μελέτη Καρεκλά έχουν γίνει αγνώριστες και ουσιαστικά έχουν μεταλλαχθεί σε ρυθμίσεις Δεκαβάλλα. Δεν έχει νόημα πλέον να συνεχίσουμε να μετράμε τις ψήφους υπέρ μιας μελέτης που άλλα σήμαινε πριν από ένα χρόνο και άλλα σήμερα, μετά τη μετάλλαξη των προτεινόμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

Ακολουθούν, αναλυτικά, τα τελικά αποτελέσματα της δημοσκόπησης.

Αποτελέσματα δημοσκόπησης κυκλοφοριακού

Η πλειοψηφία των ψηφοφόρων επέλεξε τις ρυθμίσεις της πρότασης Καρεκλά (τις αρχικές, τις τροποποιημένες ή τις μεταλλαγμένες;) ίσως και χωρίς να τις έχουν διαβάσει, προτάσσοντας ως κριτήριο επιλογής τους την πρόταση του ειδικού.

Επιπλέον, αρκετές από τις επί μέρους επιλογές της δημοσκόπησης, αποτελούν μέρος της μελέτης Καρεκλά. Η αύξηση του τέλους στάθμευσης στο Νησάκι, η πύκνωση των δρομολογίων mini bus και η αναζήτηση νέων χώρων στάθμευσης, εμπεριέχονταν στην αρχική πρόταση Καρεκλά.

Οι υπόλοιπες επιλογές έχουν την ιδιαίτερη ερμηνεία τους:

Η επιλογή της «αλλαγής δημάρχου» αποτελεί την παραδοχή ότι καμία μελέτη δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα αν δεν αλλάξει η νοοτροπία της πολιτικής ηγεσίας. Το γεγονός ότι 6,6% επέλεξαν αυτή τη λύση, δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι οι υπόλοιποι... 93,4% επιλέγουν την παραμονή του ίδιου (!) δημάρχου. Ας μην προτρέξει λοιπόν κανείς να εξάγει βεβιασμένα συμπεράσματα από αυτό το ποσοστό.

Ο αποκλεισμός του κέντρου από τα αυτοκίνητα, αποτελεί μία ακραία πρόταση πλήρους πεζοδρόμησης του ιστορικού κέντρου. Επιλέχθηκε από ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό ψηφοφόρων (4,3%). Η «αφοριστική» διατύπωση του απόλυτου κλεισίματος του κέντρου τρόμαξε, όπως ακριβώς τρομάζει τους κατοίκους του κέντρου η πρόταση για πεζοδρόμηση, χωρίς πρόβλεψη για ελεύθερη πρόσβαση από τους μονίμους κατοίκους και τους επαγγελματίες.

Η πρόταση για πεζοδρόμηση οποιουδήποτε δρόμου με πλήθος επιχειρήσεων και κατοικιών, δεν μπορεί να συζητείται χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη πρόνοια για την ελεγχόμενη διέλευση οχημάτων των μονίμων κατοίκων (εννοείται κατοίκων των πεζοδρομημένων οδών και όχι κατοίκων του κέντρου εν γένει) και των επιχειρήσεων.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην επιλογή της μετακίνησης του λιμανιού. Το ποσοστό του 18,2% που επέλεξαν τη μετακίνηση του λιμανιού ως λύση, είναι ένα «δυνατό» ποσοστό, αρκετό για να σηματοδοτήσει τη χάραξη ενός ελπιδοφόρου οράματος για τη ριζική λύση του κυκλοφοριακού στο μέλλον.


Η δημοσκόπηση αυτή δεν είναι επιστημονική. Αποτυπώνει τις γνώμες εκείνων μόνο των χρηστών που επέλεξαν να ψηφίσουν, και όχι των χρηστών εν γένει ή του κοινού ως συνόλου.

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση